Edtech: Το Γαλλικό Ινστιτούτο και το Maker Space του Δήμου Αθηναίων μυούν τους μαθητές στην καινοτομία

ateliers_jeuness_innovΚύκλος «Η νεολαία που καινοτομεί» - Αναπτύσσοντας την οικονομία της ευημερίας

09.05.2019, 16.00΄ | Auditorium Theo Angelopoulos – IFG

Σε συνεργασία με το Maker Space του Δήμου Αθηναίων και με τη συμμετοχή μαθητών του Πρώτου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών

 

Το Γαλλικό Ινστιτούτο σάς προσκαλεί να ανακαλύψετε νέες εκπαιδευτικές μεθόδους που βασίζονται στην κοινοκτημοσύνη ψηφιακών και τεχνολογικών γνώσεων, στη συνεργατική εργασία και στην προσέγγιση εκ των κάτω προς τα πάνω, ξεκινώντας από την έκφραση των αναγκών των μαθητών.

Από το Μάρτιο έως τον Απρίλιο του 2019, το Ινστιτούτο και το Maker Space του Δήμου Αθηναίων πρότειναν στους μαθητές του Πρώτου Πειραματικού Γυμνασιου Αθηνών να καταρτιστούν στις νέες τεχνολογίες και να εργαστούν σε ένα έργο-πρότζεκτ εντός του Maker Space.
Κατά τη διάρκεια αυτής της βραδιάς θα έχουμε την ευκαιρία να παρουσίασουμε το ιδανικό θρανίο του μαθητή που συνέλαβαν ως ιδεά και ανέπτυξαν οι μαθητές του Γυμνασίου κατά τη Διάρκεια των 4 εργαστηρίων από Μάρτιο μέχρι Απρίλιο το 2019.
Η Μαριάνθη Λιάπη, υπεύθυνη του Maker Space στην Αθήνα, θα μιλήσει επίσης για τη φιλοσοφία του έργου και τον αντίκτυπο που έχουν στους μαθητές οι νέες μεθόδοι διδασκαλίας.


Ελεύθερη είσοδος, ταυτόχρονη μετάφραση


Τι είναι ένα Makerspace;
Ένα Makerspace είναι ένα συνεργατικό εργαστήριο ψηφιακής παραγωγής και μάθησης των διαδικασιών που σχετίζονται με αυτήν την παραγωγή. Προάγουν την άτυπη, κοινωνική, συνεργατική μάθηση, εστιάζοντας στη δημιουργία αντικειμένων (από ρομπότ και 3D εκτυπώσεις μέχρι χειροτεχνία και καλλιτεχνία).


Το Makerspace του Δήμου Αθηναίων

Με πρωτοβουλία του Transformable Intelligent Environments Laboratory του Πολυτεχνείου Κρήτης για το Δήμο Αθηναίων, ο διαστημικός δημιουργός είναι ένα πρόγραμμα που χρηματοδοτείται από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος που εργάζεται για την τεχνολογική εκπαίδευση των μαθητών. Από το 2016, Αθηναίοι μαθητές από περισσότερα από 20 σχολεία έχουν δημιουργήσει αντικείμενα και έπιπλα τα οποία ανταποκρίνονταν σε ανάγκες των μαθητών όσον αφορά την εκπαίδευση και την αναψυχή.